Protestantse Gemeente Zonnemaire

Prijs:
 gratis

Oogsttafel

Zaterdag 9 november 11.00 uur start van ons Oogstpalet met een workshop koken voor kinderen tussen de 6 en 16 jaar onder leiding van onze dominee Marjan Riedijk in de kerkzaal. Vanaf 18.00 uur is er de mogelijkheid ( tot maximaal 20 couverts ) deel te nemen aan een viergangen menu ( zie voor de samenstelling ons programmaboekje ) in de kerkzaal. De kosten zij  inclusief alle drankjes € 25.00 per couvert. Hierbij de aantekening dat het gehele bedrag ten goede komt aan Kinderen Kankervrij. Opgave voor deelname aan de workshop of aan het diner graag bij Marjan Riedijk : via telefoonnummer 06-57544370 of via de mail : mriedijk@zeelandnet.nl. Daarna is er vanaf 20.00 uur in de kerk een concert door harmonievereniging " NUT en UITSPANNING "o.l.v. hun dirigent Arjan Muller. Het programma staat in ons programmaboekje en Rianne de Munnik zal de werken aankondigen. Voor en na het concert is er gelegenheid in de kerk de expositie te bewonderen van houten- en andere sierraden gemaakt door onze dorpsgenoot Leo van Wouw. Hij zal zelf aanwezig zijn om uw eventuele vragen te beantwoorden. Verder natuurlijk de vaste expositie van oude ansichten en de prachtige bloemstukken. Natuurlijk ontbreekt ook dit jaar niet de Oogsttafel gevuld met allerlei producten uit de Land- en Tuinbouw. Na afloop van het concert de open schaal collecte ter bestrijding van de kosten. En iedereen wordt uitgenodigd tot napraten in de kerkzaal onder het genot van een hapje en een drankje.
Zondagmorgen vanaf 10.00 uur is er de Dankdienst voor Gewas en Arbeid met onze eigen dominee Marjan Riedijk als voorganger en Kees van Felius als organist. De zanggroep KALEIDOSCOPE met de zangeressen Liesbeth Franken en Donna Oostdijk en twee zangers die tevens gitaar spelen zullen enkele liederen voor ons zingen,. Het beloofd een vreugdevolle dienst te worden. Na afloop koffie of thee in de kerkzaal en zullen de fruitbakjes bezorgd worden. De kerkgangers mogen een deel van de producten van de Oogsttafel meenemen. En er is nog voldoende gelegenheid de expositie te bekijken. Graag tot ziens op 9 en 10 november. De Evenementencommissie

morgendienst in Kerkwerve (om 9.30 uur kunt u vanuit Zonnemaire meerijden met de schoolbusjes indien u dat wenst)
datum en tijdstip 21-04-2024 om 10.00 uur

samenstelling kerkenraad