PKN
Protestantse Gemeente Zonnemaire

Over ons Over ons
Onze kerk wil niet alleen letterlijk midden in het dorp staan maar ook midden in het leven. Bij het leven horen blijde gebeurtenissen zoals een huwelijk of een geboorte maar ook verdrietige,  als er een einde is gekomen aan een leven.
 Wij bieden ons kerkgebouw graag aan, tegen een bescheiden vergoeding, om er een dienst te houden, onder leiding van onze predikante of met uw eigen voorganger of ceremoniemeester. Samenwerking met de beheerder van het dorpshuis voor de catering is mogelijk.
Neem contact op met één van de kerkenraadsleden of de predikante als u wilt weten wat er tot de mogelijkheden behoort.

Zondag 5 mei
datum en tijdstip 05-05-2024 om 10.00 uur
meer details

samenstelling kerkenraad